Branding personal la modul real

Brandingul personal nu este un moft, nu este nici pe departe apanajul celor care vor să se dea prețioși sau să fie cu nasul pe sus, este o necesitate pentru fiecare dintre noi. Pentru că, oamenii care reușesc să își construiască o imagine distinctă și bine conturată au un mare atu în fața celorlalți. Imaginea se construiește, bineînțeles, pe o bază solidă formată din cunoștințe, expertiză, abilități demonstrate și recunoașterea tuturor acestor calități de către ceilalți. Construirea unui brand personal este, cu siguranță, o investiție personală, așa că trebuie sa îi acordăm atenția cuvenită.

O componentă a brandingului personal este și felul în care te îmbraci. Aspectul exterior îți reflectă personalitatea și spune multe despre tine de la primul contact pe care îl ai cu persoanele din jur. Se spune că „haina face pe om”… Ei bine, nu este întru totul așa, haina nu este o condiție suficientă, dar este una necesară, așadar există o mare doză de adevăr în aceasta expresie.

Eu unul nu sunt, neapărat, un împătimit de modă, dar încerc sa țin pasul cu ea, atât cât am nevoie. Știu, de pildă, câteva reguli de bază cum ar fi faptul că pantofii trebuiesc asortați  cu cureaua, că se poartă ori curea ori bretele, niciodată ambele, sau că ciorapii trebuie să fie de culoarea pantalonilor, preferabil într-o nuanță ușor mai închisă. Nici mult, dar nici puțin… Pornind de aici, încerc apoi să asortez culorile după gustul meu. Astfel, fără pretenția de a fi un expert, încerc să fiu propriul meu stilist vestimentar.

Pentru că veni vorba despre stiliștii vestimentari, acești profesioniști care promovează frumosul și bunul gust, mă gândeam că există multe asemănări între un stilist vestimentar și un antreprenor. Ambii trebuie să fie creativi, să fie la curent cu tendințele și noutățile din domeniu, să investească în munca de cercetare și să fie capabili să privească înainte și să previzioneze viitorul. Și unul și celălalt trebuie să stăpânească foarte bine terminologia din industrie, să își construiască un portofoliu, să gestioneze bugete și activități organizatorice și să fie activi în breasla lor pentru a-și crea contacte și notorietate.

Revenind la modă, aceasta este, prin natura ei, trecătoare, dar stilul este cel care oferă continuitate. Fiecare dintre noi avem un stil propriu și, de aceea, este bine să fim consistenți cu acest stil și în ceea ce privește vestimentația. Unul dintre cei mai cunoscuți și celebri creatori de frumos spunea despre modă și stil:

Moda este trecătoare, stilul este etern. Yves Saint Laurent

Pentru că ziceam că îmi place să am grijă de imaginea mea și pentru a putea să fiu propriul meu stilist vestimentar, încerc să fiu la curent cu tendințele la zi.

Astfel, zilele astea am descoperit broșura real,- Hypermarket care conține colecția de haine recent lansată sub propria marcă, numită Designer|s. Această colecție de toamnă este exact în spiritul celor prezentate mai sus, promovându-se astfel: „Stilul care ți se potrivește, oriunde, oricând! Un slogan puternic și care atrage!

Colecția vine cu o propunere irezistibilă prin varietatea și calitatea produselor, cu articole pentru întreaga familie, pentru toate gusturile și stilurile de viață. Ținutele propuse de marca Designer|s au denumiri inspirat alese, cele care mi-au plăcut în mod deosebit din linia masculină fiind Native Brands și Street Luxury.

Un stil vestimentar poate fi potrivit într-un anumit context, iar în altul, nu. De aceea, este foarte important să cunoști codul vestimentar al locurilor și al cercurilor pe care le frecventezi pentru a te integra cât mai bine și a te simți confortabil. Iar, noua colecție oferită de real,- te ajută să găsești varianta cea mai potrivită pentru orice ocazie.

Pentru că știu că în toamna asta se poartă, cu precădere, combinațiile de albastru și roșu, am să-mi aleg din colecția de toamnă de la real,- o pereche de pantaloni bleumarin și o cămașă în carouri roșii și albastre pentru ținuta mea casual. Și, în plus, am să asortez această ținută cu o vestă roșie pentru serile mai răcoroase. Toate, bineînțeles, marca Designer|s.

Colecția despre care tocmai v-am vorbit vine, în această toamnă liniștită, în întâmpinarea noastră și putem spune că ne dă, cu adevărat, o mână de ajutor în a ne crea un branding personal la modul real,-!

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2012.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.