Obișnuiește-te să împarți

Am dat de curând peste mai multe spoturi video care promovează portalul de anunțuri imobiliare Imopedia.ro, o unealtă devenită indispensabilă atât pentru particulari, cât și pentru agenții imobiliari. Vreau să spun că mi-a plăcut tare de tot videoclipul Taxi făcut special pentru Imopedia, un cântec cu ritm, umor și mult adevăr, intitulat „Obișnuiește-te să împarți și cu altcineva”. Priviți-l și voi, e genial!

Pentru mine, o publicitate făcută cu umor merge la sigur, apreciez foarte mult pe cei care reușesc să combine realitatea cu pragmatismul și cu hazul.

sigla_imopedia

Îmi amintesc că am folosit serviciile Imopedia.ro de fiecare dată când am avut nevoie să închiriez apartamentul pe care îl dețin și folosesc în acest scop. De fiecare dată am găsit o platformă intuitivă, prietenoasă și ușor de utilizat, iar faptul că a reușit să mă pună rapid în contact cu potențialii chiriași a însemnat pentru mine confort și scurtarea perioadei în care am reușit să contractez apartamentul.

Imopedia a reușit să creeze o adevărată comunitate în jurul său, acest lucru dând putere și stabilitate proiectului. Mai nou, vine și cu o platformă modernă, completă refăcută, gata să răspundă celor mai mari exigențe ale utilizatorilor.

Felicitări celor de la Imopedia.ro pentru felul inedit în care au ales să se promoveze și le țin pumnii și pe viitor!

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.