Un om, un brand

brandSunt oameni care reprezintă un brand prin ei înșiși. Pentru că brandul personal este creat de oameni prin comportamentele lor, felurile lor de a fi și creațiile lor materiale sau spirituale. Brandul este percepție și se transmite prin tot ceea ce suntem noi în celorlalți, fie că vorbim despre modul de a ne îmbrăca, de a vorbi sau de a acționa.

Dacă mă întrebați pe mine, fiecare dintre noi suntem un brand, mai mult sau mai puțin valoros, mai mult sau mai puțin promovat. Avem multe metode de a ne contura mai pregnant și promova propriul brand. Prima ar fi aceea de a încerca, în tot ce facem, să fim noi înșine, să fim originali și să nu copiem pe nimeni. Apoi, trebuie să facem ceea ce ne place în viață, astfel încât să punem pasiune în toate acțiunile noastre. Odată ce am descoperit ceea ce ne place, ne dă energie și ne face utili în ochii celorlalți, trebuie să fim activi în breasla pe care ne-am ales-o și, foarte important, să fim la curent cu tot ce este nou în domeniul nostru. Dacă avem ce împărtăși lumii, am putea să scriem o carte, sau să înființăm un blog. O ultimă metodă care îmi vine acum în minte ar fi să ne implicăm în cât mai multe proiecte, mai ales în cele umanitare, conform îndemnului care ne spune să fim primii care să facem schimbarea pe care o așteptăm de la ceilalți.

Ei bine, Chinezu’ tocmai despre astfel de lucruri vrea să ne vorbească în noua sa emisiune despre oamenii cu brand și poveștile din spatele lor. Și este o inițiativă mai mult decât binevenită într-o mass media care promovează mai ales lucruri negative, exploatând înclinația nativă a oamenilor. Salut din toată inima pe cei care își asumă un rol educațional, unul foarte important pentru societatea din care fac parte!

Brandu' Lu' Chinezu

Primele emisiuni mi-au plăcut, au fost fresh, dinamice și pline de culoare. Acum vin să răspund provocării lui de a îi face o propunere de invitat la show-ul lui.

Ei bine, eu sunt îndrăgostit de un mare actor român pe care, deși este vestit pentru faptul că îi place să vorbească mult, eu unul l-aș asculta ore în șir fără să mă plictisesc. Mă refer, bineînțeles, la Florin Piersic, omul care și-a făcut un brand prin meseria pe care a practicat-o o viață întreagă și pe care a dus-o către perfecțiune prin personajele cărora le-a dat viață. În plus, și-a mai consolidat brandul prin fularul său nelipsit, prin poveștile lui minunate sau prin dragostea față de semeni. Florin Piersic este un om care nu își arată vârsta pentru că întotdeauna ne-a arătat sufletul lui mereu frumos! Un om, un brand!

Ce părere ai, Cristi, de propunerea mea?

 

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.